16.4.2016 Zpráva z vesmíru ... možná i pro Vás

18.04.2016 08:38

Základ je nikoho a nic neměnit, nekontrolovat, nechat věci ať se stanou...být bdělá a číst celým tělem se zavřenýma očima... ve zkratce ...

Dostala jsem informace od své rodiny.... žádná církev, kostely a zákony, žádná sekta ...

... co je zdroj, jak čerpat, jak se léčit, jaká je moje barva, pochvala za moje raw stravování :-)))

... slova: " Je o Tebe postaráno, odpočívej sestro. " Chovali mě v náručí, plula jsem na loďce v řece lásky...

Ta láska prostoupila celé mé tělo, každou buňku i kosti.... Zase ty pocity a slova jako při autonehodě ...

Ale teď tam stáli všichni :-) Tam je můj domov ...

Věta: "Jsi jedna z nás sestro, jsme pořád s Tebou."  mě úplně dostala, úžasná pokora a vděk, slzy stěstí, láska, teplo...

Ano cítila a viděla jsem je od dětství a teď posledních 20 let častěji... a před týdnem ještě před tímto setkání jsem měla dost živý sen, jak za mnou všichni přišli a bylo jich hodně, ve velkém kruhu, všichni jsme se drželi, tiskli se k sobě a byli jsme všechno: byla jsem s nima slunce, země, voda, vítr, kameny, byla jsem zvířata, všechno....krásná hudba lásky, teplo...

Slova: " Pojď,  tak si sáhni na tu energii kolem Tebe "... a já zkusila ruce nahoru vau ! Ruce dolů, dopředu, dozadu vau, dokola, jupí to je jak teplá jemná voda plná lásky...ten zpěv a volání delfínů a velryb...už to chápu proč mě před rokem volali, ach, jsem tak  šťastná...

Když jsem se vrátila ke svým milovaným zvířatům, s radostí se usmívali a přikyvovali a vyjadřovali pochvalu, kytičky a ptáci mě taky přivítali...pane jo pane to je síla :-)

Provrtala mě spirála od hlavy k patě a opět jako skoro každou noc, cestování mezi světy, vesmíry, časem...

Děkuji Ti moje Duše, že mě vedeš, děkuji Ti Tělo jak mi sloužíš, děkuji  všem a všemu co mě dovedlo až  sem...

Už vím, že je to konec ... a začátek nového ... proč jsem se neviděla v zrcadle ...

Veď mě srdce svoji bezpodmínečnou láskou ...