Vidím, co jsem dříve neviděla...

19.04.2016 22:46

Na oběd si trhám ptačinec a ještěrka na mé zahrádce se ukazuje jak je krásná,  říkám jí ať počkám,že doběhnu pro mobil a vyfotím si ji. Tak se nastavila ještě lépe a když jsem si s ní povídala přiběhla roční fenka australáka a packou na ni dorážela přes pletivo. Ještěrka po fence skočila a hned byla pryč. Takový bleskový útok jsem ještě nezažila.

V lese vidím to co druzí nevidí a zvykám si, že nevidí... 

Když jedu autem, tak vím předem, kde je zvěř u silnice, ještě než ji uvidím očima ...to asi každý...

Cizí kočky rodí u mě koťata, ptáci mají hnízda skoro všude, myši už doma nemám...nějak jsme se dohodli.

Na elektrických drátech u domu sedí a zpívá tolik ptáků (plně obsazeno) a když kouknu pořádně...u jiných domů nejsou....

Chodím v lese stejnými stezkami a teď vidím jak s dalekohledem 3D ...

U malého rybníka připluly ryby, jakoby byly vděčné za společnost...

To samé ptáci, doprovází mě i při jízdě na koni v klusu...

Když jedu na koni, tak nejedu NA koni, ale uvnitř koně....jsem jeho tělo....

Léčba zvířat:  lecitelka-zvirat.webnode.cz/